torstai 28. huhtikuuta 2011

rv38+6

Elikkäs täällä edelleen, yhdessä kasassa, huomenna rv 39+0.
No, 6päivää ja ollaan siinä mihin mun pisimmälle mennyt raskaus on päätynyt, kakkonen siis syntyi 39+5.. JOSPA tämä aikasemmin?

Eilen käytiin siellä äitipolilla, oli se aika kun piti katsoa jos alkais se kypsyttely..
Noh, yläpää mulla ainakin on hyvinkin kypsä jo,
olen antanu itelleni luvan alkaa märiseen joka käänteessä, vaikka tässä vaiheessa kai pitäis vielä nauttia kun on "rauhallista" ?

Jeah,, ehkä jos kyseessä olis ensimmäinen, mutta kyllä mä nauttisin jos olo ei olis koko aikaa niin helkkarin kipee ja kömpelö, niin pääsis noiden isompien perässäkin.
Inhottavaa kun lähes jokaiseen mitä ne pyytää, on vastattava "äiti ei nyt yksinkertasesti pysty".. :/

No siis niin, kohdunsuulla ei ollut tapahtunu mitään sitten perjantain, eli turhaan täällä supistellaan.
Pikkumiehellä kuitenkin näytti olevan kaikki hyvin, painoa jo arviolta 3281grammaa, eli melkonen pötkylä siellä jo on! :)
Tuleva mummo kysy että "eikös sen pitäny olla pieni?" kun kerroin paino-arvion :D
No, onhan tää vielä, isoin näistä mun on ollut kuitenkin yli 3,6kg, äidilläni kaikki me tytöt ollaan oltu alle 3kg :D

Ens viikolle vielä varattiin aika, tasan viikko tästä ja ilmasin kyllä luukulla olevani hyvinkin pettynyt jos se aika on vielä tarpeellinen!

Eilen illalla sain vinkkiä että kannattaa kokeilla tuoretta ananasta, tähän mennessä olen kyllä popsinu purkki-ananasta siinä toivossa että turvotukset helpottais,
tänään sit kävin hakemassa kaupasta tuoreen ananaksen ja muistissa oli vielä viime kertanen kun ostin ja se oli ihan kammottavan pahaa..

Yllätyspäs olikin melkonen, tällä kertaa se oli ihan tuhottoman hyvää! NAM!
Mukulat koitti kovasti päästä osingoille ja niille kun annoin paloja niin hetken päästä kyllä tuli taas toinen viereen "mä kyl voisin ottaa viel yhden palan" :D

Jep, tuore ananas siis kuulemma saattaa aiheuttaa supistuksia, toisilla auttaa ja toisilla ei myös synnytyksen käynnistykseen..
Mä sit taidan olla sitä "toisilla ei" - laatua..

Mutta vapullekkin tossa sitten tein jo suunnitelmia, lähdetään yö-kylään ja sunnuntaina lasten kanssa vapputoria jne..
Tietty toivon että suunnitelmat sais muutoksia, mutta onpahan sitten edes jotain tekemistä, muutakin kun vain o-d-o-t-t-a-a...

Jepulis juu,,
huomenna sit masukuvaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti