perjantai 22. huhtikuuta 2011

rv 38+0

Vielä kaksi viikkoa laskettuun ja pienenpieni toive ettei kuitenkaan kahta viikkoa tarvis enään odotella :)

Alan kohta varmaan pyytään kanta-asiakaskorttia äiti-polille, käytiinpä nimittäin tämän pallukan kanssa siellä viimeksi tänään!

Viikon verran tehny todella kipeetä ja mieleen hiipii pelko kohtutulehduksesta,
makuulla kuitenkin olotila on ihan hyvä..
Neljä päivää on supistellut epäsäännöllisesti, välillä tulee pidempiäkin jaksoja että supistelee 5-20minuutin välein ja sit taas pitenee ja laimenee koko homma..
Herrrrrmo palaa kun mitään ei tapahdu ja kärvätään eikä mikään auta..
Kauratyynyn avulla välillä saanu olon siedettäväks.

Juu, polille siis mentiin ukon kanssa tänään, lapsoset oli sen aikaa mummolassa hoidossa :)

Suoraan käyrille ja masussahan oli jo valmiiks bileet käynnissä ja sitä jatku sitten seuraavan 40minuttia myös, käytä meni melkosta siksakkia, sit käännettiin kylkeä ja vielä hetken aikaa käyräiltiin, vauva rauhottu samantein ja saatiin se rauhallinen käyrä myös :)

Kätilö sit vielä mittas verenpaineet, kehu niitä hyviksi, ite sanoin että korkeethan noi mulle on, jotain 118/ jotain ne näytti (kortti kassissa enkä jaksa hakea :D ) ja viimeks neuvolassa oli 102/62..(muistaakseni).

Pissinäytteet oli kuitenkin puhtaat, tosin sen jo tiesinkin kun viimeks keskiviikkona vein näytteitä labraan ja torstaina neuvolasta jo soitettiin että puhtaat oli.. Kätilö halus kuitenkin tarkistaa vielä.

Alakerrassa ei kerrassaan tunnu tapahtuvan MITÄÄN!
Yläpää kyllä pehmiää sitten senkin edestä.. murr..

No sen verran kuitenkin että keskiviikkona lääkäri sano kanavaa olevan jäljellä semmosen reilun 3cm, nyt sitä oli jäljellä about 2cm, et kyllä mä näistäkin riemua revin :D

Vaihto-ehtoina oli jäädä osastolle tai lähteä kotiin, mä lähdin kotiin kun mitäpä mä sinne jäisin makaamaan ja maksamaankin siitä, makoon sitten kotona ilmaseks..
Liikkeet kun tuntuu hyvin jne, niin kai mun vaan on uskallettava olla.. huh..

Voi kunpa keskiviikkoon mennessä nyt tapahtuis jokin "ihme" ja synnytys olis jo alkamassa kun polille mennään,,
Mä nimittäin sanoin miehelle että mä saatan vetästä itkupotkuraivarit ja jäädä istuun odotus-aulaan jos tilanne on sama kun tänään,
tän päiväsen perusteella kätilökin nimittäin eväs koko käynnistyksen, sano että tästä tilanteesta ei aikaansaatais yhtään mitään :/
Ottaapi päähän.

Enhän mä valittais jos olotila olis hyvä, mutta nää jatkuvat kivut vaan syö ihmistä ja paljon.

Jeps juu.. Tässä muutama kuvanen;

Mies osti mulle mammafarkut sillon kun esikoista ventattiin, eli -04 syksyllä :)
Näitä on ollu lähes mahdoton käyttää kahden edellisen poijjaan odotuksen aikana kun on olleet niin alhaalla, mutta nyt oon todella yllättyny että näähän oli jopa mukavat jalassa, ei painanu jne.. Väri vaan on turhan arka, joten eetteriin taitaa mennä ja esikoiselle odottaan ;)


Ja sitten tän viikon venyny ja vanunu masu, arpia on, mutta on mulla aihetta olla niistä ylpeäkin <3 Ja mä kuljen kesällä jopa biksut päällä (en ehkä ens kesänä) ja oon aina sanonu, et jos jotakuta häirittee niin antaa häiritä, ei mua vaan :D


Semmossii tällä erää, hyvin epämääräsesti taas selvitetty, mutta ehkä jotain selkoa saa kuitenkin :D
5päivää polikäyntiin jälellä.. Jospa sit oltaiskin jo synnyttämässäkin? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti