lauantai 9. huhtikuuta 2011

rv 36+1

Eipä olis sitten kun muutama viikko jäljellä enään!
Hurjaa edes ajatella että kuukauden päästä mulla ei enään ole tätä kupua, toivottavasti vauva on sillon kuitenkin kotona <3

Pari viikkoa olis seuraavaan ä-polikäyntiin, mutta sen verran inhottavat strepton oireet taas palas, että maanantaina menen polille norkoileen ja toivon että siellä on tällä kertaa joku oikein mukava lääkäri joka tajuais jotain..
Ja jonka kanssa vois keskustella siitä mahdollisesta käynnistyksestä jne..

Niin ja olishan se ihan hyvä tietää että onko tuolla kohdunsuulla jo jotain tapahtunut vai ei.. Ja ylipäätään, mikä on tilanne..

Kyllähän tässä jo alkaa pää pehmiään pikkuhiljaa muutenkin, mitä enemmän viikkoja, sen enemmän taitaa kuuppa lahota..
Puuh...

Voisinpa sitten laittaa tähän massukuvan niin että naamakin näkyy, ensimmäistä kertaa :D
Ei ole enään niin paljoa jäljellä tätä odotusta että kai nyt naamansakin voi jo näyttää pikkuhiljaa ;)


Tyttäreni napsas tämän kuvan ja näytän ihan oudolta,, mielenkiintoinen valotus jos ei muuta :D

---

mitähän muuta..
Kaivettiin tänään sitten koko perheen pölkupyörät esiin, pumpattiin renkaat ja pyöräiltiin vähän matkan päähän miehen isovanhemmille.
Kyllä mä vaan ihmettelen että miten hitossa jotkut vielä viimesillä viikoilla (niin mitäs mä sit olen :D ) ajelee polkupyörällä ihan muitta mutkitta?!
Musta nimittäin tuntu että tää ipana tulee kohta kurkusta ulos, onneks ei ollu siis pitkä matka..

Noo.. Ehkäpä sit kesällä pääsee vetäseen muutamaan kertaan jonkinlaisen pyörälenkin, on tässä nimittäin noita kiloja karistettavana... ihan vaan muutama ;)

Sen verran ehkä uskallan paljastaa, että ensimmäisen lapsen odotuksen lähtöpainoon on tullu lisää yli 20kg ja näin paljoa en ole _ikinä_ painanu..
Pidetään siis peukkuja että joskus näistä pääsen eroonkin, alkaa nimittäin oleen jo painava olotilakin..

Jepulis juu, nyt taidan lopetella, alkaa taas rönsyileen tää mun tekstini joka suuntaan ihan urakalla :D

2 kommenttia:

  1. Hurjan kokoinen maha! Jos vauva laskettuun saakka mahassa pysyy, niin saattaa sua muutamaan otteeseen vähän tuskastuttaa :) Mutta kaikki sen arvoista! Mulla oli suunnilleen tollanen maha synnyttämään lähtiessä, ja olin jo niin rikkipoikki kuollut siitä raskaana olemisesta, että huh :D
    Tsempit viimesiin odotteluihin!

    VastaaPoista
  2. Hih, kiitoksia :D

    Mä en enään millään jaksa uskoa että tää ihan laskettuun asti masussa viihtyy, nyt alkaa oleen jo tilat ahtaalla, kun sf-mittakin on "saavuttanut huippunsa" :)

    VastaaPoista