maanantai 29. marraskuuta 2010

rv17+3

Eilen illalla, mun piti lähteä saunaan, mutta enhän mä sitten voinut kun masussa alko bileet!
Kunnon tuuppimista ja hutkimista, navan paikkeilla näky vaan semmosta nykimistä ja vuoroin tuntui alamasulla myllerrystä ja mä olin rakastunu <3
aww.. Siellä asuu ja ennen kaikkea kasvaa joku pieni maailmanvallottaja <3

Onhan noi aiemmin tuntuneet, mutta nyt näky jo selvästi ulospäinkin, mä en malta odottaa että liikkeet tuosta vielä vahvistuvat ja sitä aikaa kun saa valitella että potkut rintalastan alle tekee kipeää ;)
Kaikki ajallaan <3

3 kommenttia:

  1. oi,ihanaa <3 vauvan potkut masussa on niin sydäntäsärkevän ihana tunne..ikävä on fannin potkuja:) <3

    VastaaPoista
  2. Vauvan ensimmäiset liikkeet vatsassa ovat kuin perhosen lentoa, niin herkkää ja kaunista ♥ onnellista odotusta sinulle.

    VastaaPoista
  3. Kiitos teille molemmille kommenteistanne <3
    Liikkeitähän on kyllä tuntunutkin jo monta viikkoa epäsäännöllisesti, mutta nuo ensimmäiset masun päälle näkyvät <3 <3

    VastaaPoista