perjantai 26. marraskuuta 2010

rv 17+0

Viisi viikkoa "enkeli-rajaan" jäljellä, voi kun viikot vierisi nopsasti, myös siitä eteenpäin.

Ei tätä oman masun kasvua meinaa taas edes tajuta, ennen kun ottaa jokaisena tasaviikko-päivänä kuvan ja laittaa ne vieretysten, onhan siinä muutosta!
Viikko sitten massun malli oli aika hauska, ihmeellinen kuula *nauraa*
Tässäpä tämmöinen "kollaasi", lisäilen siihen sitten lisää kun viikkoja kertyy :)



Rakenneultrakin sieltä lähestyy, kaksi päivää ennen joulua.
Saapa nähdä joudunko meneen sinne yksin vai pääseekö mies mukaan.. Toivottavasti pääsee, koska mua ahdistaa mennä yksin sinne äitipolille.
Viimeks kun mä menin sinne yksin, sain vain huonoja uutisia ja lähdin ilman vauvaa.

Np-ultrassa kun käytiin niin mun oma syke oli varmasti aika huima siinä odotustilassa ja samoten kämmenet hikoili ym.. mitäs sit jos sinne tosiaan yksin olis mentävä *pureskelee kynsiään*
No, kai siitäkin selviäis, ehkä.

Täällä mä olen kotona kääriytyneenä viltteihin, jatkuvasti kylmä ja vaihtelevasti sitten lämmin. Kuumekko lie sahaa oikein kunnolla =/
Kuitenkaan mitattaessa ei näytä että olis edes pientä lämpöä.
Päätä jyskää inhottavasti ja kurkku on kipee, korvakin vetää tukkoon ja tuntuu ettei edes ajatus kulje kunnolla. Damn..

Sairaslomalla siis sunnuntaihin ja maanantaina töihin.
Sanoin lääkärillekkin, et jos mun ei tarvis ajatella kuin itseäni, niin kyllä mä menisin sinne, mutta nyt on joku toinenkin kyseessä.. Totesikin vain että ehdottomasti menet kotiin lepäämään.
Tänään se onnistuukin, kun vein lapset aamusella päiväksi hoitoon, muutaman tunnin päästä ne jo kotiutuukin ja mä voisin mennä vaikka veteleen päikkärit tähän väliin kun on hiljaista :)

1 kommentti: