maanantai 24. tammikuuta 2011

rv 25+3

Hui kun tuntuu välillä että aika menee kauheeta vauhtia,
toisaalta, että eihän tää kulu mihinkään,,
Mutta sit kun tulee tänne blogiin ja huomaa että edellisestä kirjotuksesta on taas pari viikkoa, niin huomaa tuon ajankulun,,, Vastahan mä kirjotin?

No juu, viikoja kasassa jo yli 25 :) Mylläys käynnissä tälläkin hetkellä masun puolella <3
Ihanaa, välillä tosin meinaa aamusin paniikki hiipiä, kun toinen on ihan hiljaksiin, tai sitten kääntänyt nenän mun selkää kohden.. Mutta onneksi on sitten doppleri, millä voi tarkistaa jos ei muuten pysty olemaan..

Tässäpä masukollaasin tynkää taas rv 21->


Alkaahan sillä kokoa jo oleen ja töissäkin asia on tullut harvinaisen selväksi jo, olen iso.
Onneks tämä on neljäs raskaus eikä ensimmäinen, niin mä osaan ottaa huumorilla masun koosta huomauttelut, hyvähän se on että kasvaa ja kiloista mä en ressaa, ne on ennenkin lähteneet.

Niin ja odotinhan mä esikoistakin ammattikoulua käydessä, niin mä olen jo "tottunut" noihin huomautteluihin ;)

Jep,,
Pari viikkoa jäljellä seuraavaan ultraan ja lääkäriin.. Jänskättää.
Sitten on kasassa NE viikot.. 27+4..

Että näin tällä kertaa.. Jotain muutakin oli mielessä mutta nyt tarvii taas mennä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti