tiistai 12. lokakuuta 2010

rv 10+4

Se olis sitten 11. raskausviikko käynnissä, kohta jopa ohitsekkin jo :D

Tänään neuvolassa;

RR 112/60
Hb 124
Syke + !!

Pienten etsintöjen jälkeen syke sieltä löytyi, vahvana naputti <3 <3

Tuon neuvolantädin mukaan tämä on mun kuudes raskaus ja mulla on takana KAKSI synnytystä. "Niin no eihän tätä oikein voi synnytykseksi laskea" se mutisi kun oli puhetta meidän enkelistä.

Tietääkseni, mä olen synnyttänyt KOLME lasta, kaksi täysi-aikaista, yhden ennen-aikaisen.
Korttiin merkkasi raskaudet ja synnytykset, esikoisen ja kakkosen kohdalle sukupuolet merkkasi, merkinnän E (elossa) syntymäpainot jne..
Kolmosen kohdalle tuli merkintä rv 27+4 fetus mortus.

Mä lisäsin siihen kotona merkit sukupuolesta K (kuollut) ja syntymäpainon.

Hitto että ottaa päähän, muutenkin pää on kovilla ja sitten mun lapsi sivuutetaan täysin, aloin jo miettimään että oonko mä kenties nähnyt unta tai jotain?!
Ja myös kohtaan G/P on laitettu G6 P2 (aiemmat synnytykset).
Tästä aion mainita seuraavan kerran sairaalassa, eli perjantaina.

No, masussa vaikutti nyt olevan kaikki ok.
Perjantaina lisää uutisia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti