tiistai 3. toukokuuta 2011

rv 39+4 ja neuvolaa..

Tänään oli toivon mukaan viimenen neuvola, uutta aikaa ei edes varattu :)

Kaikki muuten ok, painoa tullu 1,5kg/viikko, kiitos näiden järkyttävien turvotuksien
ja todennäköisesti turvotusten ansiosta myös hb näytti olevan kovin matala, vaan 114..
Luulepa että siinä kuitenkin oli aika paljon kudosnestettä mukana :/
Pissa kuitenkin puhdas, eli ei viitteitä myrkytykseen kuitenkaan.

Torstaina olis sit se äitipolille meno taas, ellei tää nyt innostu laittaan ytyä näihin supistuksiin mitä on tasaseen tahtiin tullu koko päivän.. Mä sanoin neuvolassakin, että mä en sieltä sit suostu enään lähteen, koska mitäs menivät mulle sanoon sillon puolen välin jälkeen, että "missään nimessä ei yli päästetä" ja mun kanssahan saa sitten alkaa vääntään siitä, et mikä on se yli aikasuus, onko se 40+ vaiko 42+, mä luen, että yli on menty siinä vaiheessa kun ollaan 40+ ja sillä selvä.

Milläs häätävät mut sieltä pois jos mä isken perseen penkkiin ja jään odottaan? Pitäiskö pakata oikein eväätkin mukaan :D

Tossa tunnin päästä voi muuten sanoa, että tää on kaikkein pisimmälle mennyt odotus!
Esikoinen on syntyny 39+3 ja kakkonen 39+5, kakkonen tosin lähti syntymään 39+4 ja jos olisin vaikkapa 4minuuttia nopeammin ponnistanut, niin olis syntyny viikoille 39+4, eli 3min. mentiin seuraavan päivän puolelle :D

Mä olen kyllä ihan tukossa, että siinä mielessä ei ole mikään maailman ihanteellisin olotila lähteä synnyttään, MUTTA, tää pää alkaa jo muutenkin leviään, että mitäs sitten?
Pohdinkin jo että laittaakohan ne mut eristyksiin sitten vai häh..
No, ehkä se sitten selviää jahka sinne asti pääsee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti